poniedziałek, 7 września 2020

PIERWSZE URODZINY



Co to za urodziny
Kiedy torcika nie dali 
Tylko świeczuszkę maleńką 
Zdmuchnąć mi z bratem kazali 

Zanim się sam nachyliłem 
Kuba już dawno ją zdmuchnął 
Tylko dymek pozostał 
Potem śpiew zaraz jak huknął 

Sto lat wszyscy śpiewali 
I każdy życzenia mi składał 
Nawet zabawki dostałem 
A chciałbym torcika choć kawał 

Nic z tego deserek z owoców 
Marakuja dynia jabłuszko 
Nie chciałem jeść tego jedzonka 
Słodycze ja chciałem do brzuszka 

Jeśli mam sto latek dożyć 
Nie wiem czy dużo to czy mało 
To jeszcze na kawałek tortu 
Okazji dość dożo zostało 


Dla Michała
 07.09.2020 Teresa Czajkowska

ZAANGAŻOWANY KOT

Bohaterem tego wiersza jest kot, którego w miesiącu sierpniu 2018 zatrudniłam jako bohatera bajeczek - wierszyków pisanych dla cudownego, m...