poniedziałek, 11 marca 2019

ZAANGAŻOWANY KOT

Bohaterem tego wiersza jest kot, którego w miesiącu sierpniu 2018 zatrudniłam jako bohatera bajeczek - wierszyków pisanych dla cudownego, małego, chorego, zaprzyjaźnionego chłopca - Nikodema oraz oczywiście dla mojego wnuka - Kuby. 

Nikodemowi wierszyki czyta jego wspaniała i dzielna babcia.
Kubie, przede wszystkim, najbardziej podobają się gify. Widocznie poznał się na poziomie poezji własnej babci. Cenzora wyhodowałam na własnych kolanach :-)))
Są to moje pierwsze w życiu napisane wierszyki. Wybaczcie. Prosty język, jak dla dzieci.
Zapraszam :-)




Co takiego wymyśliła
Blogerka z profilu
Chce kolekcję nową tworzyć
W jej specjalnym stylu

Chce dla wnuka wiersze pisać
Gifami okraszać
Do kolekcji oprócz Kuby
Nikosia zapraszać

Oprócz chłopców tych z imienia
Wyżej wymienionych
Oczekuje tu na stronie
Już zaprzyjaźnionych

A kto nowy z ciekawości
Chociaż raz tu wejdzie
Ma nadzieję od tej pory
Przyjacielem będzie

Kot ten z bajki lecz bez butów
Angaż w bajkach dostał
Więc wydzwania do przyjaciół
Oby tylko sprostał

Jednak cieszy się niezmiernie
W kit kacie zapłata
Podskakuje więc z radości
Aż się trzęsie chata


Teresa Czajkowska

ZAANGAŻOWANY KOT

Bohaterem tego wiersza jest kot, którego w miesiącu sierpniu 2018 zatrudniłam jako bohatera bajeczek - wierszyków pisanych dla cudownego, m...