wtorek, 17 września 2019

ZABAWA W CHOWANEGO

by Arthur John Elsley

Dziś biało na dworze
Jakaż niespodzianka
W co się dziś zabawisz
Zapytałam Janka

Może w chowanego
Śnieżek spadł dziś z chmurki
Nie chcesz saneczkami
Zjeżdżać sobie z górki

Z saneczek wyrosłem
Są za małe dla mnie
Może pod choinkę
Coś mi się dostanie

Tylko czy ten śnieżek
Jeszcze się utrzyma
Bo w obecnym roku
Ma być lekka zima

No więc w chowanego
Na razie pogramy
Ze śladami w śniegu
Gdzież my się schowamy

W budzie pieska może
Wszyscy się zmieścimy
A pieska ogonem
Ślady zamieciemy

Jest jeszcze problemik
Niech piesek nie szczeka
Żeby nas nie wydał
Niech trochę poczeka

20.12.2018 Teresa Czajkowska
Dla Nikodema i Kuby

ZAANGAŻOWANY KOT

Bohaterem tego wiersza jest kot, którego w miesiącu sierpniu 2018 zatrudniłam jako bohatera bajeczek - wierszyków pisanych dla cudownego, m...