niedziela, 26 kwietnia 2020

NIE CHCĘ BYĆ KONSERWĄ


Robię sobie co niedzielę
Poranek filmowy
Więc oglądać różne bajki
Jestem już gotowy

Po śniadaniu zęby czyste
Pościel poskładana
To normalne zawsze robię
Tak z samego rana

Zaraz kanapę rozłożę
W największym pokoju
Wtedy cała się rodzinka
Rozsiądzie w  spokoju

Na laptopie coś wybiorę
Nie z telewizora
Bo nie mamy tego medium
Przyjdzie na to pora.

Cała micha jest popcornu
I sok owocowy
Coca-coli ja nie pijam
Chę być przecież zdrowy

Gdy poranek mam na górze
To już w babci TiVi
Bajek żadnych nie oglądam
Chyba to nie dziwi

Żródło: (Pixabay)

Mama z tatą ustalili
Co mogę oglądać
Oraz kto ma czasu bajek
I filmów doglądać

Przykro kończyć oglądanie
Czasem się buntuję
Kiedy wzrastają emocje
Wszystko mi buzuje

Wtedy dziadek do zabawy
Porywa mnie z werwą
Żebym tym siedzeniem w domu
Nie stał się konserwą

26,04.2020 Teresa Czajkowska
Dla Kuby i Michała

ZAANGAŻOWANY KOT

Bohaterem tego wiersza jest kot, którego w miesiącu sierpniu 2018 zatrudniłam jako bohatera bajeczek - wierszyków pisanych dla cudownego, m...